Identyfikacja wizualna sieci sklepów „Bystry”
Ostatnie miesiące tego roku są dla nas bardzo pracowite. Nagłe zmiany temperatur i wspomnienia o letnim słońcu nie powstrzymują nas przed nowymi realizacjami. Identyfikacja wizualna nowych sieci sklepów firmowych Zakłady Mięsne "Bystry" pojawiła się na naszym koncie jako następne zrealizowane zlecenie. Prace montażowe miały miejsce na terenie Wielkopolski, między innymi w Wągrowcu.
Celem było odświeżenie dotychczasowej identyfikacji wizualnej sklepów firmowych. Pojawił się motyw jasnego drewna, który wprowadził harmonię i estetykę. Wykorzystana została do tego folfia dekoracyjna zewnętrzna 3M™ DI-NOC™, która idealnie imituje ten deseń. Wykończenia charakteryzują się lekkością oraz są odporne na warunki atmosferyczne i promienie UV.
Przede wszystkim najbardziej godne uwagi elemnty zostały zamontowane na zewnętrz. Kaseton i semafor świeciący obejmuje wspomiany wcześniej motyw drewna. W elementach świeciących została użyta matowa pleksi tzw. B&W "black and white" - napis na plexi widoczny jest dopiero po podświetleniu (tło staje się z czarnego - białe). W efekcie otrzymaliśmy świetnie kontrastujące z sobą odcienie.
Za to identyfikacje wewnątrz lokalu stanowi okrągły kaseton podświetlany zamontowany na ścianie. Jego cechną charakterystyczną jest grubość - jest cienki, nie przytłacza, idealnie nadaje się do wnętrz. Kasetony znajdą zastosowanie także w dekoracji ścian, stanowiąc doskonałą alternatywę np.tablic. Ich ciekawe wykonanie będzie doskonałym uzupełnieniem pomieszczeń urządzonych oszczędnie, bez nadmiaru faktur, kolorów i deseni. Interesujący efekt osiągniemy, decydując się na kaseton podświetlany. W ten sposób elegancko wyeksponujemy lokal, urozmaicając monotonne otoczenie. Możemy dodatkowo wybrać inny kolor niż posiadają pozostałe ściany, dzięki czemu dodamy im bardziej wyrazistego charakteru.